Friday, October 14, 2016

Memperkenalkan rumah baru Qafilah Homestay Kulim (QHK)

Salam sejahtera buat semua pengunjung tersayang. Mulai 1 haribulan November 2016 satu unit baru homestay QHK sedia untuk dikunjungi.

Rumah jenis berkembar 1 tingkat setengah :

Tingkat bawah : 3 bilik tidor 3 bilik air/mandi/tandas berhawa dingin, 1 ruang tamu yang luas, 1 ruang keluarga/menonton, 1 ruang makan dan di bahagian luar disediakan 1 ruang khas untuk aktiviti luar seperti BBQ atau apa apa majlis yang sesuai.

Tingkat atas : 1 bilik tidur berhawa dingin serta 1 ruang rehat/keluarga.

Rumah dilengkapi pagar 'Auto Gate' kawalan jauh, terletak di kawasan perumahan bersekuriti serta dikelilingi komuniti yang tenteram.

Terletak di kawasan perumahan Kulim Hi-Tech di bawah seliaan PBT (Pihak Berkuasa Tempatan) Kulim Hi-Tech Park. Kurang 2km dari Hospital Kulim, KHTP Business Center, Kawasan perniagaan Kulim Avenue. Kurang 3km dari Politeknik, UniKL dan pasar malam Kilang Lama (bermula jam 5 petang Ahad dan Khamis). Kurang 5km dari Pusat bandar Kulim.



Ruang makan dilengkapi meja makan. bersebelahan ruang dapur.




Ruang tamu yang luas dan selesa. Sesuai untuk bilangan penghuni yang besar.


Salah satu sudut pandangan di tingkat bawah.



Kemudahan asas yang disediakan :

1. Ruangan dapur yang selesa dilengkapi alatan memasak, peti ais 2 pintu.
2. Mesin basuh
3. Television (Astro)
4. Seterika

Okay :)

Sekadar itu dahulu untuk memperkenal rumah baru kami di QHK ya. Semoga kita boleh bertemu di sini. Selamat Datang diucapkan semoga kami berpeluang untuk memberi khidmat terbaik buat tetamu yang dihargai sekelian.

Terima Kasih

Wassalamu'alaikum

Bahrul...:)

No comments:

Post a Comment