Wednesday, November 1, 2017

Anggerik Layu Kembang Kembali

Assalamualaikum follower sekelian.

Alhamdulillah

Pada posting kali ini kami di Qafilah Venture ingin sekali memperkenalkan lokasi terbaru Anggerik di mana lokasi lama di KTC4 telah tamat kontrak pada awal suku kedua tahun 2017 ini. Alhamdulillah semua urusan berjalan lancar.

Baiklah. Terus kepada topik kita hari ini Anggerik baru di Kulim Perdana Kulim Hi-Tech sebenarnya telah mula beroperasi pada penghujung bulan Oktober beberapa hari yang lepas dan telahpun penuh ditempah sehingga ke hujung bulan November 2017.

Walau bagaimanapun untuk bulan Disember masih ada beberapa kekosongan dan tempahan bolehlah dibuat seperti biasa dengan menghubungi Puan Zai di talian 0194426252.

Sedikit sebanyak tentang lokasi baru ini.


Kulim Perdana
Sebuah taman perumahan yang cukup tersusun dan terdapat banyak kemudahan di sekitarnya seperti stesen minyak, hospital, kawasan perdagangan runcit, borong, pasar malam, restoran, pusat servis, klinik, bank dan sebagainya. Semua ini boleh sampai dalam masa kurang 5 minit berkenderaan.

Kedudukannya yang lebih tepat ialah bersebelahan dengan Kulim Height Golf and Country Club, bersetentangan dengan perumahan KTC3 & KTC4(Golf View) dan di seberang satu lagi setentang dengan perumahan Kulim Utama yang bersebelahan dengan Infineon Technology Sdn Bhd iaitu jalan yang sama untuk ke Politeknik Sultanah Bahiah dan juga UniKL.

Taman Kulim Perdana juga menyediakan khidmat kawalan keselamatan penduduk 24jam demi menjamin keselamatan dan kesejahteraan penghuni seluruhnya.

(pondok pengawal di laluan masuk. di belakangnya adalah pasar mini yang menyediakan kemudahan barangan runcit harian)



Anggerik
Anggerik adalah rumah jenis teres 2 tingkat yang mempunyai 4 bilik tidur berhawa dingin, 3 bilik air, serta ruang tamu yang selesa dilengkapi LCD TV Astro. Kemudahan lain sebagaimana di homestay kami yang lain juga terdapat di sini seperti mesin basuh otomatik, peti sejuk, dapur serta peralatan, ruang makan, seterika, pouch berbumbung dan sebagainya.

Kemudahan tambahnilai yang lain seperti gula teh dan kopi turut disediakan secara percuma.

Kami di QV percaya bahawa setiap pelanggan yang pernah berkunjung ke homestay kami akan berpuashati in syaa Allah dan tidak akan teragak agak lagi untuk datang kembali di masa akan datang.

Sebagai mengakhiri post kali ini kami di QV ingin mengucapkan Jutaan Terima Kasih sekali lagi yang tidak terhingga kepada tetamu² yang kami hargai serta rakan² dan saudara² yang terus menyokong dan memberi dorongan positif kepada kami. In syaa Allah kami di QV akan terus berusaha untuk memperbaiki sebarang kelemahan yang terdapat di dalam memberikan khidmat ini.



Wassalam

Terima Kasih

Bahrul 0194166252
Zai 0194426252

No comments:

Post a Comment